nutizie

In l'anni 60 per via di l'invenzione di un novu mulinu diagonale di trè altezze (cunnisciutu cum'è mulinu Transval), sti metudi si sò sviluppati rapidamente. U novu mulinu hè carattarizatu da una rotazione rapida di l'entrata à a parte posteriore di u rack girendu vene à cambià u Rolling Angle, impedendu cusì à a coda di furmà trianguli chì facenu chì a razza di pruduzzione u rapportu di u diametru esternu à u spessore di u muru sia allargatu da 12 à 35, chì pò micca solu pruduce tubi à pareti fini, ma ancu migliurà a capacità produttiva.

U metudu tradiziunale di presa di pipa hè chì a billetta hè perforata da a pressione d'acqua è allargata in lana di tazza cù un tubu rotolante in u quale un mandrinu longu hè inseritu in u fondu di a tazza capillare da una spinta è ridutta progressivamente per una serie di fori picculu quadru di tippu di rotulu, cima rotulatu in tubi. Stu tipu di metudu di produzzione hà menu investimenti in apparecchiature è pò esse adupratu per billette di casting continuu, pò pruduce un diametru finu à 1070mm, u spessore di u muru à 200mm di u tubu spessore extra, ma bassa efficienza di produzione, muru più spessore, lunghezza di pipa più corta di l'efficienza.Dopu l'emergenza di u novu prucessu CPE, i tubi in biancu sò perforati da rotulazione trasversale è allargati in tubi da u rotulu superiore dopu a chjusura, chì supera u metudu tradiziunale.

Alcune mancanze di a produzzione di tubi senza saldatura sò diventate un metudu megliu di benefici ecunomichi.
In a produzzione di tubi di estrusione, a billetta tonda sbucciata hè prima perforata o alettata è poi riscaldata per induzione u bagnu di sale hè riscaldatu, è a superficie interna hè rivestita di lubrificante è alimentata in l'estruvatore, attraversu u foru di a morsa è attraversu u metalu a fossa annulare trà u mandrinu hè spressu in tubi d'acciaio.

Hè adupratu principalmente per a produzzione di tubi in superlega di bassa plastica, tubi in forma speciale, tubi cumposti è tubi di culore di tubi di metallo, ecc. Stu metudu hà una vasta gamma di produzzione, ma bassu rendimentu. In l'ultimi anni, per via di materiali muffa, i lubrificanti, a velocità di l'estrusione è cusì sò stati migliurati, a produzzione di tubi d'estrusione hè ancu sviluppata.

U tubu di rotulazione di a bobina di guida hè ancu chjamatu tubu capillariu perforatu Diessel cun tubi d'acciaio à mandrinu longu cù un mandrinu longu sò rotulati nantu à u mulinu di a piastra di guida. .Cumu longa pruduzzioni di mandrini, muru internu di tubu d'acciaiu lisciu, è senza scratch; Ma u costu di l'uttellu hè grande, aghjustate u cumplessu. Hè principalmente adupratu per pruduce tubi di acciaio à carbonu di diametru esternu di 150 mm per i seguenti USES cumuni. Oghje, hè raramente adupratu è ùn hà micca una grande prospettiva di sviluppu.

A produzzione di tubi di filatura sarà piatta o vuota in a macchina di filatura attraversu una o più filature in tubu d'acciaiu à pareti sottili. Alta precisione, boni pruprietà meccaniche, larga gamma di dimensioni, ma l'efficienza di produzione hè bassa. -Pippi d'acciaiu metallicu ferru, ma ancu di più in più aduprati in a pruduzzione.

Tubu d'acciaio. Eccettu per l'apparecchi domestici, i contenitori chimichi è e parti di macchine, per u più aduprate in l'industria militare.
In l'anni settanta, aduprendu u metudu di filatura forte hè statu capace di pruduce un diametru di pipa finu à 6000mm, diametru è spessore di u muru u rapportu di oltre 10000 di diametru grande di tubi assai fini è raccordi di tubi in forma.
Laminazione à freddo, produzzione di disegnu à fretu per a produzzione di muru magru di picculu diametru, precisione è tubi d'acciaio in forma speciale.

In u 1960, hà cuminciatu à sviluppà in a direzzione di alta velocità, multi-linea, colpu longu è tubu longu in biancu.In più, hè statu sviluppatu ancu un mulinu di tubi di laminazione à freddo à rotulu chjucu, chì hè adupratu principalmente per a produzzione di pipa d'acciaiu di precisione estremamente fina cù spessore di parete inferiore à 1 mm. L'attrezzatura di laminazione à freddo hè cumplessa, l'elaborazione di l'utensili hè difficiule, è a cunversione di varietà è specifiche ùn hè micca flessibile. U prucessu cumbinatu di laminazione à fretu è di disegnu à fretu hè di solitu aduttatu, vale à dì, u muru hè prima riduttu da u laminatu à fretu per ottene una grande deformazione, è dopu una varietà di calibre sò ottenute da un reticulatu à fretu.


Tempu di posta: Nov-23-2020